zondag 2 oktober 2016

Tip: Verlof kadootje


Tip: Verlof kadootje


6 weken voor mijn uitgerekende datum ging ik met verlof. In mijn eerste week ontving ik een grote envelop met de post. Vol spanning opende ik het pakje en vond daarin een ontzettend lief kadootje van mijn vriendin Seline. (http://selinesteba.com/) Een lief kaartje, een rompertje en een zelfgemaakt hangertje. Ik stond met tranen in mijn ogen en mijn mond vol tanden. Enorm ontroerd.
Ik besloot, dit hou ik erin! We sturen elkaar te weinig post! Ken je iemand die zwanger is of met verlof gaat? Verwen die persoon dan met een verrassingsbericht!
De inhoud kan vanalles zijn: een lief briefje, buikbalsem, luiers, een rompertje, een boek, iets zelfgemaakts…
Succes en vooral veel voorpret toegewenst!
verlof kado

Geen opmerkingen:

Een reactie posten